miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

066 - room tour

room tour






SHARE:

44 komentarze

  1. ślicznie, też bede mieć białe meble ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy nie ma juz innych sklepow poza ikea? meble generalnie fajne, lubie bialy kolor ale na calym swiecie kazdy ma te same meble...

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda, ale meble z ikei są tanie i łatwo dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!!! :D Kocham takie pastelowo białe pokoje ;)

    Co to za podstawka pod laptopa? Jaki masz telefon?
    Lizzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, ok ale jakos tak bez duszy?

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wszystkim za miłe komentarze:)

    podstawka jest firmy Logitech, mój telefon to BlackBerry ;)

    "Hmmm, ok ale jakos tak bez duszy?": jak patrze na te zdjęcia to też odnoszę takie wrażenie, ale pokój jest "świeżo" po remoncie, jeszcze nie zdążyłam go udekorować i nadać charakteru, teraz będę nad tym pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, a gdzie można kupić taką rączkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I am looking for a white bed as I love white furniture! Thank you for great ideas!
    You have a new follower..
    xoxo

    http://www.theglamandglitter.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I loooove your bed!

    http://fashionbymara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie, jak z katalogu;) ale tyle czasu trwał remont tak maleńkiego pokoju? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tamara: thank you so much:*

    mara: thanks :d

    Mówmigaba: dziękuję:))

    ŻuŻu: niestety, też myślałam, że zajmie mi to maks. tydzień, ale najpierw musiałam wszystko rzeczy z mebli opróżnić, później zamówić ekipę do usunięcia poprzednich mebli, malowanie ścian, kupowanie nowych mebli, czekanie na dowóz z ikei, składanie mebli, reklamowanie mebli - jedna rzecz miała wadę i musiałam ją wymienić:/ wydaje się, że można to wszystko załatwić w kilka dni, ale niestety jak widać nie :( ale wyrobiłam się przed końcem sierpnia na szczęście :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny ! A łóżko jak marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiero dziś odkyłam Twojego bloga, jest super, a pokój zupełnie mnie zachwycił! we wcześniejszych postach wspominałaś o tym, że miałas problemy ze swoim mac'iem - co się działo (jeśli mogę wiedzieć?) od pewnego czasu sama mam problemy ze swoim i zastanawiam się, czy to popularne :D
    i jeszcze jedno pytanko - czy zegarek przy Twoim cudnym łóżku jest przekładkowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie byłam chyba w 4 flo i nie mogę znaleźć nigdzie! :( mój mac czasem się zacina w podobny sposób, czasem ogólnie się 'wiesza', ale ogólnie od jakiegoś czasu zauważam, że pogorszyła się praca baterii - kiedyś trzymał mi jakies 8h, teraz 3-4... a mam go dopiero 8 miesiecy :/ może jak przeprowadzę się do warszawy zacznę męczyć ludzi w ispocie? chyba ze trzeba isc do oddzielnego serwisu - w ramach gwarancji naprawiaja go za darmo, czy trzeba coś płacić?
    w każdym razie tym postem zainspirowałaś mnie do urządzenia mojego nowego studenckiego mieszkanka! dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. B.: co do baterii w macu to niestety mam to samo :/ tak zachwala apple swoje produkty, że na jednym ładowaniu 8-9h, ale zapominają dodać, że chyba do kilku cykli ładowania, bo mój już też tyle nie trzyma hmm chyba, że z wyłączonymi wszystkimi programami ;) co do serwisu apple to straszne ciamajdy tam pracują (nawet nie umieją poprawnie wymówić po angielsku "apple" ;), nic Ci nie naprawią no ewentualnie możesz ich męczyć o nowego mac'a :d w ramach gwarancji naprawiają za darmo, ja nic nie płaciłam, co prawda nic też nie naprawili, zrobili pełną diagnostykę i uznali, że mac jest w 100% sprawny i nic się nie zacina (taa a ja sobie na pewno wszystko wymyśliłam ;), ale babka z infolinii mówiła, że jak naprawią to i tak nic nie zapłacę.
    "w każdym razie tym postem zainspirowałaś mnie do urządzenia mojego nowego studenckiego mieszkanka! dziękuję! :)" oo bardzo mi miło, o ja dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, w moim guście i widzę, że Ikea rządzi:)))
    Ja zamiast Hermesowej komody kupiłam Aspelund :)
    No i u mnie też głównie biało. Jutro wstawię zdjęcia na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Your room is so cute! I love all the white!

    xoxo Denise

    http://allthingsnew-denise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie urządzony pokój :)
    to lusterko z pierwszego zdjęcia wszędzie mnie prześladuje! muszę je w końcu kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. very beautiful room :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I just want to snuggle in your room! It looks so comfy!


    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny pokoj. (wszystko do siebie pasuje) ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Wida, Lara Maria, Denise Pacurar, goodbadnfab, Allure de Croisière: thanks a lot <3
    Marlena, Anonimowy: dziękuję ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. This room is certainly a LOT neater than mine!!

    -Laura xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Love the ringholder! I want one too haha :D

    Come check out my latest LV video? It's so much fun :D!
    Theblackm4ze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Laura and Pieter: thanks for comment :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ma klimat! W pierwszym momencie myślałam, że to inspiracje wnętrz;)

    Też mam to lusterko z 1 zdjęcia;)

    zapraszam na bloga z inspiracjami:)

    http://fashion-inspiration-m-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wow that looks like it may be the most comfortable bed ever!

    <3 steffy
    http://steffysprosandcons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. So pretty! I love your blog! I'll definitely be following you. Please check out mine and follow if you'd like :)

    www.SimpleStyleSecrets.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz niesamowity pokój ! zazdroszczę!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. B a la Moda, steffy, Sarah, Desiree♥: thanks a lot :))

    OdpowiedzUsuń
  31. TearDrop: dziękuję bardzo za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  32. pokój marzenie tylko zawsze zastanawiało mnie ,gdzie się trzyma wszystkie rzeczy (z tego co widzę masz jedną komodę

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi miło:)) tak, mam jedną komodę, ale większość rzeczy trzymam w szafie - jest naprawdę duuuuża, choć na zdjęciach wszystko wygląda na małe jak w domku lalek ;) zawsze można też wykorzystać przestrzeń pod łóżkiem, ale jak na razie szafa i komoda mi wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jak udaje Ci sie zachowac taki porządek? :O :))) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hii, I have similar style of my room:)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig