miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Jak pozbyć się brzydkiego ZAPACHU z ubrań?

Podzielę się z Wami moim sprawdzonym sposobem na pozbycie się nieprzyjemnego zapachu albo i zapachu perfum z ubrań.

Ten sposób może wyda się Wam zaskakujący, ponieważ do zrobienia mieszanki, która usuwa zapach będziecie potrzebowali w wody i… octu! Ocet?! O fuuu jak on brzydko pachnie ;) Tak, tylko, że ten charakterystyczny zapach utrzymuje się tylko przez kilka-kilkanaście minut!

Sposób wypróbowałam na płaszczu, który nawet po oddaniu do pralni chemicznej miał specyficzny zapach, a dzięki po spryskaniu go moją "magiczną" miskturą pozbyłam się go!

Co będzie Wam potrzebne do przygotowania "magicznej misktury pozbywającej się zapachu"?
- woda
- ocet
- butelka z atomizerem

Wystarczy wymieszać niewielką ilość octu z wodą i wlać do pustej butelki, a następnie obficie spryskacz ubranie. Radziłabym wcześniej sprawdzić na małej powierzchni czy mikstura nie zostawia plam - niestety nie wszystkie materiały się nadają. Oczywiście później można to ubranie uprać, w moim przypadku nie było tak prosto, bo płaszczyk nie nadawał się do normalnego prania ;)

Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter
SHARE:

13 komentarzy

  1. lepszy sposób to włożyć do zamrażarki n 2 tygodnie i następnie na tydzień do pudełka z rozsypana kawą. to się sprawdza nawet w przypadku naturalnych futer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 TYGODNIE?! ten lepszy sposób chyba czasowo lepszy nie jest ;) zapachu chciałam się pozbyć w ciągu maksymalnie kilkunastu minut :)

      Usuń
    2. No właśnie, bez żartów. Ja teraz na suszarce ze steam carem jestem w stanie odświeżyć w 15 minut ;) Komu by się chciało 3 tygodnie czekać...

      Usuń
  2. Ja polecam tzw ''Izba wytrzeźwień'' ;) Brzmi dziwnie ale tak jakoś nazwa się przyjęła;)
    Wystawiam ubranie na noc/dwie lub więcej (w zależności od rodzaju garderoby) na balkon i po problemie;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to się niestety nie sprawdziło, bo tak też robiłam :(

      Usuń
  3. świetny patent, trzeba przetestować. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje pomysły mnie baaardzo zaskakują. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super sposób , napewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak czyszczę brzydkie zapachy z mojej lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ocet jest świetny także do czyszczenia kuchni, nie ma nic lepszego i naturalnego :)

      Usuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig