miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

3 proste czynności, które pomogą Ci zadbać o ZWIĄZEK

Łatwo jest się zakochać, nieco trudniej utrzymać związek. Dzisiaj podzielę się z Wami 3 prostymi czynnościami, o których warto pamiętać będąc w związku :)

1. okazuj wdzięczność
Warto doceniać każdą małą rzecz, którą partner dla Ciebie zrobił. Pochwal go, że zrobił Ci herbatę, zmył naczynia czy po prostu… posprzątał swoje skarpetki z podłogi ;) Nie tylko Twój partner poczuje się doceniony i będzie to dla niego motywacja, by robić więcej "dobrych uczynków", ale Ty sama poczujesz się lepiej sprawiając komuś komplementy!

2. skupiaj się na tym co działa
Wiele osób szuka dziury w całym. Partnerzy skupiają się na tym co nie działa, jak bardzo różni są od siebie i cokolwiek im tam jeszcze nie pasuje. Związek, który działa to mały cud, więc jeśli jesteś w jednym to poświęć trochę czasu, by pozbyć się tego negatywnego nawyku i zacznij wreszcie skupiać się na tym co działa.

3. przestań narzekać i kontrolować
Zaborczość w związku nie jest zdrowa, musisz zdać sobie sprawę z tego, że partner nie jest Twoją właśnością. Nie zmieniaj go na siłę i przestań kontrolować. Nie komentuj negatywnie tego co uważasz, że robi źle, np. prowadzi samochód, co je i jak, kiedy i czy w ogóle ćwiczy. Zaufaj, że on będzie wiedział najlepiej. Zamiast tego chwal go gdy widzisz, że robi coś dobrze i się stara.

Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter

SHARE:

6 komentarzy

  1. bardzo mądre rady.. niby większość o tym wie, ale jednak się o nich zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy punkt najważniejszy według mnie ... Nie bez powodu w dzieciństwie mówiło się, że słowo "dziękuję" jest magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mi się okres chyba zbliża, bo punkt numer trzy nie wychodzi :/

    Od teraz poprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam, wprost kocham komplementować mojego mężczyznę! Widzę wtedy tą radość w oczach i podekscytowanie, i muszę przyznać, że daje mi ku temu powody. Trafił mi się ideał :D ha ha natomiast ja mam problemy, niestety z moją wybuchowością i czasami coś drobnego może wyprowadzić mnie z równowagi. Ale staram się nad tym pracować :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig