miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

moja ulubiona wegetariańska i wegańska restauracja VEGGIE HEAVEN w NJ, USA

DSC_0042.jpg
Wiele razy wspominałam już, że uwielbiam wegańskie jedzenie. W Warszawie miałam kilka ulubionych restauracji, w których podawano wegańskie pyszności. W NJ jak do tej pory regularnie powracam do Veggie Heaven.

DSC_0016.jpg

Veggie Heaven od środka :)


DSC_0031.jpg

Przepyszne hunan dumplings w sosie orzechowym! Zamawiam je bardzo często i chyba nigdy mi się nie znudzą.


DSC_0014.jpg

W menu znajdziemy wyłączenie wegetariańskie i wegańskie dania. Ich wegańskie ciasta smakują nieziemsko - w życiu lepszych nie jadłam!

DSC_0035.jpg

Do Veggie Heaven przyprowadziliśmy już wiele razy osoby, która uwielbiają mięso i nawet one przyznały, że wegetariańskie odpowiedniki smakują i wyglądają (!) bardzo realistycznie :)
Restauracja przygotowuje posiłki w taki sposób, by były jak najzdrowsze i zachowały jak najwięcej składników odżywczych.

Ceny nie powalają, obiad dla dwóch osób to koszt ok. $30, do tego oczywiście trzeba doliczyć napiwek. Jednak warto od czasu do czasu odwiedzieć to miejsce, bo jak do tej pory zamawiając różne rzeczy z menu nie byłam rozczarowana. Wybór dań jest ogromny, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.

Notka jest niesponsorowana, chcę po prostu zachęcić osoby z NJ do wybrania się do tej restauracji i przekonania się do wegańskich potraw :)

Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter

SHARE:

5 komentarzy

  1. ja jeszcze nigdy nie byłam w takiej restauracji, ale muszę się chyba wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybierz się koniecznie, chociażby spróbować czegoś innego, na pewno będziesz zaskoczona smakiem! :)

      Usuń
  2. piękny wystrój
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez nie bylam niestety w mniejszych miastach Pl nie ma tego typu restauracji a szkoda;-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w większych miastach tego typu restauracje są o wiele popularniejsze, mam jednak nadzieję, że o weganiźmie zacznie się mówić coraz więcej i ludzie inaczej spojrzą na jedzenie :)

      Usuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig