Co warto kupić w drogerii ROSSMANN? część 1

Już dawno miałam zamieścić ten post i kompletnie o tym zapomniałam. Jak możecie się domyśleć zdjęcia zrobiłam przed wyjazdem do Stanów ;) Tutaj niestety nie ma mojej ukochanej drogerii…

IMG_00340.jpg

Odżywki Isana można często znaleźć w promocji za ok. 3 zł i wtedy warto się na nie skusić. Mają proste składy, sprawdzają się jako lekkie, nie obciążające odżywki. +są niesamowicie wydajne!

IMG_00341.jpg

Szampon Isana z serii mocznikowej "Urea" dobrze się sprawdza jako szampon oczyszczający raz na kilka tygodni.

IMG_00342.jpg

Woda brzozowa. Jeszcze nie miałam okazji stosować, ale słyszałam sporo pozytywnych opinii na jej temat.

IMG_00343.jpg

IMG_00344.jpg

Odżywki z serii "profesjonalnej", używałam tą do włosów kręconych. Nie chcę się jednak jeszcze wypowiadać, jak ją skończę to wtedy coś więcej powiem ;)

IMG_00345.jpg

Produkty Green Pharmacy - używałam jedwabiu w płynie i mogę go polecić, bo pięknie wygładza w włosy i ma nieco lepszy skład niż inne jedwabie do włosów.

IMG_00346.jpg

Odżywki Ultra Doux często polecane przez vloggerki - nie miałam jeszcze okazji testować.

IMG_00347.jpg

Odżywki z serii Professional warto kupować na promocji - cena o wiele niższa niż normalnie.

IMG_00348.jpg

Eliksir Gliss Kur - mam w planach przetestowanie.

IMG_00349.jpg

Skład eliksiru.

IMG_00355.jpg

Opakowania na kosmetyki, które są niezbędne w podróży - uwielbiam!

IMG_00356.jpg

Kremowe mleczka pod prysznic z Luksji - warto kupić na promocji - cena niemal o połowę mniejsza.

IMG_00357.jpg

Kiedyś używałam tego pudru z Synergen i sobie chwaliłam za niesamowity i długotrwały mat na twarz - nie polecałabym osobom z cerą trądzikową - w składzie parafina, tłuste i suche emolienty, talk i do tego parabeny…

IMG_00358.jpg

Balsamy z Eveline, które często można dostać na promocji za ok. 12 zł za 500ml - to chyba najlepsza cena na rynku ;) Ładnie pachną i spełniają swoją rolę, dla osób, które nie mogą żyć bez balsamów - ja zamieniłam je na olejki.

IMG_00359.jpg

Olejki Alterry - polecam!

IMG_00360.jpg

Eyeliner z Eveline to najlepszy nieżelowy eyeliner jak w życiu używałam :) Do tego ma dobrą cenę i starcza na pół roku niemal codziennego używania!

IMG_00361.jpg

Tusze z Eveline chwalę sobie za niską cenę, nie pozostawianie grudek, idealnie rozczesywanie rzęs i brak problemów ze zmyciem :)

IMG_00362.jpg

Puder mineralny Eveline - niestety ma parafinę w składzie, ale krycie ma świetne, dlatego może stanowić alternatywę podkładu dla osób bez problemów z cerą ;)

IMG_00363.jpg

Maybelline - najlepszy eyeliner żelowy - pobił nawet eyeliner Bobbi Brown!

IMG_00364.jpg

Olejki Pflegeol mają dobre składy i …cenę ;)

IMG_00365.jpg

Świeczek często nie palę, ale jeśli już mi się zdarzy to wtedy kupuję na promocji powyższe.

IMG_00366.jpg

Od kiedy Rossmann wprowadził serię produktów EnerBIO to alejka spożywcza stała się moja ulubioną! Uwielbiam!

IMG_00367.jpg

Oleje, a także nierafinowany ocet jabłkowy tylko za 6.99 w pomocji!

IMG_00368.jpg

Mleko kokosowe jak widać cieszy się popularnością ;)

IMG_00370.jpg

Właśnie odkryłam, że Rossmann ma w ofercie dżem z dzikiej róży! Już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła go spróbować :)

IMG_00371.jpg

Syrop klonowy, który w promocji można dostać w dobrej cenie - moim zdaniem najlepszy na rynku :) W Stanach mam dostęp do oryginalnych kanadyjskich i mogę bez problemu porównać je do tego.

IMG_00372.jpg

Masło orzechowe - szkoda, że w Polsce jeszcze nie jest tak popularne jak tutaj i nie można w nich przebierać, ale to ekologiczne jest w porządku :) Ciekawa jestem składu tego masła kakaowego po lewej…

Jak Wam się podobała tego typu notka? Macie ochotę na więcej? Jakie sklepy Was interesują? :)

Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter

26 comments

  1. Nie mialas nigdy odzywek z garniera ultra doux?. jestem w szoku, koniecznie je kup sa ekstra. ja bardzo lubie ta czerwona.:-) + w moim rosmanie nie ma szafy eveline. :( jak to jest mozliwe?... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałam je przez dłuższy czas przetestować, ale przez to, że miałam zapas innych odżywek to nie chciałam kupować nowych ;) akurat ten rossmann, w którym robiłam zdjęcia był niedawno "odświeżony" i wszystko się zmieniło, dodali szafy eveline, więc trzymam kciuki, by do innych rossmannów też wsadzili te szafy!

      Delete
  2. No nie... mój Rossmann nie jest tak dobrze zaopatrzony w produkty Isana :/

    ReplyDelete
  3. świetny post, aczkolwiek u mnie rossmann nie jest aż tak wypasiony..brakuje półki z Eveline. z eyelinerów polecam czarny WIBO z okiem na opakowaniu, rewelacja...Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na produkty z bio z rossmanna, no ale teraz to mnie zaciekawiłaś i pewnie się na coś skusze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w takim razie będę musiała wypróbować ten eyeliner :) dzięki za polecenie!

      Delete
  4. puder mineralny ma parafinę??? A myślałam, że jest naprawdę mineralny i nie zaszkodzi skórze;( A u Ciebie jak się sprawował? Zapychał?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście chodziło mi o puder Eveline.

      Delete
    2. niestety tak :( u mnie parafina na twarzy takiej szkody jak silikony nie wyrządza, ale i tak staram się unikać "parafinowe" kosmetyki ;)

      Delete
    3. jaka szkoda;( a liczyłam na ten puder bardzo bo tez mam problemowa cerę;(

      Delete
  5. Szkoda, że w moim Rossmanie nie
    ma tak dużego wyboru w (i tak niewielkim) dziale spożywczym :( No i
    wreszcie ktoś docenił tusze z Eveline. Uwielbiam ich genialne silikonowe
    szczoteki od dawna!

    PS. Bardzo lubie Twoje vlogi i blogi :D Dzięki Tobie przestałam kłaść
    tyle świństw na twarz i moja skóra wreszcie dąży do ideału. Dziękuję Ci
    za to :)

    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo się cieszę :)) pozdrawiam Cię kochana :*

      Delete
  6. Odżywki z Isany są super. :D
    A z Bio Rossmana, uwielbiam przecier z mango i jabłek. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo tego przecieru jeszcze nie próbowałam, już wpisuję na listę :) buziaki :*

      Delete
  7. Uwielbiam balsam do mycia Babydream Fur Mama, Fecelle, Babydream i olejki Alterra ;d Ze spozywczych musli jest super ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa jak mogłam tego nie sfotografować?! chyba w tym rossmannie nie rzuciły mi się w oczy, ale balsam babydream to mój ukochany produkt 10 w 1 - do wszystkiego! ojj muszę wrócić do rossmann by zrobić zdjęć ;)

      Delete
    2. na zdjęciu z olejkami Alterry widzę fioletową zakrętkę Babydream fur mama :) uwielbiam ten zapach

      Delete
  8. Chciałam kupić wodę brzozową, ale niestety nigdy jeszcze na nią nie natrafiłam. A Synergen bardzo lubię! Idealny podkład do torebki na szybkie poprawki :)

    ReplyDelete
  9. Juz nie moge sie doczekac powrotu do Polski! Musze wyprobowac Alterra I Eveline cosmetics ;) Probowalas moze cos z Inglota? Planuje zakupic kilka kosmetykow i ciekawi mnie twoja opinia :) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety jeszcze nie testowałam nic z inglota :( alterre i eveline polecam - rewelacyjne kosmetyki w świetnych cenach! pozdrawiam :*

      Delete
  10. Fajny ten Twój Rossman. Mój nie jest tak wyposażony. Szafy z Eveline oczywiście nie ma. Dział spożywczy bardzo okrojony, nad czym ubolewam, bo go uwielbiam! A w ogóle kochana post genialny i proszę o więcej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak będę w PL to obowiązkowo będę chodziła po różnych rossmannach i wypatrywała innych rzeczy :)

      Delete
  11. Świetny post :) A poleciłabyś mi może jakiś puder z rossmana? Mam 16 lat i trądzik(ale tylko na czole) i nie jest jakiś bardzo duży, no ale wolałabym coś, co by mi nie zapchało skóry :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z rossmanna to będzie cieżko :( poleciłabym mineralne pudry i podkłady, bo one mają zbawienny wpływ na cerę :)

      Delete
  12. Nienawidzę masła orzechowego fuuj ;D ale o pudrze Synergen mnie zaskoczyłaś...dużo moich znajomych z trądzikiem go używała ( je też kiedyś raz) i bardzo chwaliło

    ReplyDelete
  13. nie na każdego parafina źle działa ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...