miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Jak wybrać odcień podkładu/korektora/cieni pod Twój urodowy typ kolorystyczny cery?

W dzisiejszej notce postaram się pomóc Wam dobrać idealny odcień kosmetyków kolorowych do Waszego typu cery. Jest to bardzo ważne, ponieważ unikniecie kosztownych pomyłek na zakupach.
Przede wszystkim musicie ustalić typ kolorystyczny Waszej cery - chłodny lub ciepły.

cechy chłodnego typu cery - jasna karnacja
- różowawy odcień skóry (w szczególności przy mroźnej pogodzie)
- więcej niebieskich niż zielonych żył na nadgarstku
- skóra skłonna do poparzeń słonecznych

cechy chłodnego typu cery - ciemna karnacja
- niebieskawy odcień skóry
- więcej niebieskich niż zielonych żył na nadgarstku
- skóra skłonna do poparzeń słonecznych


cechy ciepłego typu cery - jasna karnacja
- zielonkawy odcień skóry (w szczególności przy mroźnej pogodzie)
- więcej zielonych niż niebieskich żył na nadgarstku
- skóra łatwo się opala na brązowawy kolor

cechy ciepłego typu cery - ciemna karnacja
- czekoladowy odcień skóry
- więcej zielonych niż niebieskich żył na nadgarstku
- skóra łatwo się opala, rzadko zdarzają się oparzenia słoneczne


kosmetyki MAC - jak rozpoznać odpowiedni dla siebie odcień - NW czy NC i co one oznaczają
"W" to czerwona lub jasnoróżowa baza, która ma ciepły odcień.
"C" to żółta lub jasnożółta baza, która ma odcień chłodny.

"N" to brązowo-beżowa baza, która ma odcień neutralny.

"NW" (Neutral Warm) - to czerwono-brązowy/różowo-beżowy kolor, który jest uważany za neutralny ciepły.
"NC" (Neutral Cool) - to żółto-brązowy/jasnożółty-beżowy kolor, który jest uważany za neutralny chłodny.


Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram, YouTube i Twitter

source:
http://weheartit.com/entry/35710234/via/itsjulia
http://karlasugar.net/wp-content/uploads/2010/01/Picture-1.png
http://www.beautylish.com/t/vcary/how-do-u-know-mac-nc-or-nw
SHARE:

3 komentarze

  1. ooj parę lat temu ile to ja się naszukałam dobrego koloru podkładu dla mnie - bladej twarzy; ) w drogeriach może tylko dwie firmy oferowały podkłady gdzie mogłam znaleźć odcień dla siebie - we wszystkich innych nawet najjaśniejszy odcień light był zbyt ciemny; ) ale w końcu przestałam całkiem używać podkładu i nie mam problemu; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego dąże! co prawda już odstawiłam podkłady drogeryjne i używam tylko mineralnych, ale chcę mieć cerę bez przebarwień potrądzikowych i mam nadzieję, że niedługo uda mi się to uzyskać :)

      Usuń
  2. HEJ, a czym się różni C od NC dokładniej? wiesz może?chodzi mi o to, że mam żółto - zielonkawe tony skóry i nie wiem który wybrać, help:):)jestem bladziochem totalnym;/ mój odcień w annabelle minerals to golden cream!ale te minerły coś mi nie leżą i nadal szukam ideału;/pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig