miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

5 sprawdzonych domowych TRIKÓW na czyszczenie i pielęgnację BUTÓW ZIMOWYCH

Przyszedł już czas na wyciągnięcie wszystkich jesiennych i zimowych butów z szafy. Z tej okazji przygotowałam dla Was moje triki, by sprawić, że Wasze stare buty będą wyglądały jak nowe :)


1. natłuszczanie butów oliwą lub wazeliną
Sprawdza się w przypadku skórzanych butów (też ze skóry ekologicznej). Najlepiej zrobić test na małym, niewidocznym kawałku czy skóra nie zmienia koloru, bo to nie sprawdzi się na wszystkich niestety. Buty dzięki temu są oczyszczone, zabezpieczone i niesamowicie błyszczące :)

2. impregnowanie obuwia
Podstawowy trik, o którym niestety duża część osób zapomina. Regularne impregnowanie obuwia nie tylko przedłuża trwałość butów, ale i oszczędza Wasz czas, ponieważ odpowiednio zabezpieczone nie będzie się tak szybko brudziło.

3. usuwanie plam z soli za pomocą octu
Ocet lub mleko świetnie poradzą sobie z białymi plamami od soli.

4. woda z cytryną
Nie tylko świetnie oczyszcza nasz organizm każdego ranka, ale też i świetnie sobie radzi z usuwaniem brudu na butach ;) Mikstura z 1/2 soku z cytryny i 1/2 wody pomoże Ci się pozbyć najbardziej upartych plam z obuwia!

5. wypychaj buty i przechowuj w pudełkach
Buty najlepiej przechowywać w oryginalnych pudełkach i odpowiednio wypchane. To pomoże im zachować kształt, a także będzie chroniło przed kurzem.

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

2 komentarze

  1. Uprzedziłaś mnie! Zastanawiałam się nad napisaniem podobnego tekstu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Julia (piękne imię nawiasem mówiąc) , masz może profil na vinted?

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig