miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Październikowy ShinyBox - różowy i nieźle wypakowany!

 Wczoraj kurier przyniósł mi nieźle wypakowane pudełko ShinyBox - jesteście ciekawi co w środku? Zapraszam :)


Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, dlatego ekipa ShinyBox przygotowała coś specjalnego. Na blogu ShinyBox możecie poczytać o tym więcej :)

 Jak zwykle dostajemy próbki żelów pod prysznic Barwa ;)
NOREL Żel ujędrniający biust - 50 zł / 250ml

Preparat o konsystencji lekkiego krem-żelu, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry biustu, szyi i dekoltu. Zalecany gdy wraz z wiekiem oraz po ciąży i okresie karmienia, biust traci naturalną jędrność i sprężystość. Preparat znacząco poprawia kondycję skóry piersi działając jak naturalny lifting, jak również sprzyja utrzymaniu jędrnej i napiętej skóry na szyi i dekolcie. Zapobiega rozstępom skórnym, powstającym zwłaszcza w okresie ciąży oraz przy wahaniach wagi. Skutecznie redukuje, spłyca i rozjaśnia rozstępy świeże, już istniejące. Recepturę żelu wzbogacono w: 
- ekstrakty z bluszczu i ruszczyka – działają liftingująco, wzmacniają i uelastyczniają skórę. Dodatkowo ruszczyk wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych i likwiduje obrzęki; 
- ekstrakt z miłorzębu japońskiego – usprawnia mikrokrążenie i dotlenienie komórek, jest silnym antyoksydantem i chroni komórki skóry przed wolnymi rodnikami; 
- pączki topoli i abrotani – wzmacniają system immunologiczny skóry oraz przeciwdziałają podrażnieniom. Dodatkowo abrotani (bylica boże drzewko) wykazuje działanie wzmacniające i poprawiające mikrokrążenie w skórze; 
- ekstrakty z alg – poprawiają napięcie i jędrność naskórka; 
- ceramidy roślinne – utrzymują skórę w doskonałej kondycji, wygładzają ją oraz chronią przed utratą wody; 
- ekstrakt z kwiatów lawendy - działa gojąco, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie; 
- pantenol - regeneruje, nawilża i łągodzi podrażnienia; 
- witaminę E - neutralizuje wolne rodniki i spowalnia procesy starzenia skóry; 
- olej słonecznikowy - źródło NNKT, lecytyny i witaminy E. Regeneruje, zmiękcza, wygładza i zapewnia skórze delikatny film ochronny. 

Stosowanie: żel należy wmasować w skórę piersi, ruchami kolistymi od pachy w kierunku mostka omijając brodawkę sutkową. Stosować codziennie przez co najmniej 3–6 tygodni. 

Stosowanie żelu w ciąży należy skonsultować z lekarzem. Nie stosować podczas karmienia piersią.

Nie znam tej marki i spodziewałam się produktu z nieciekawym składem, ale pozytywnie się zaskoczyłam! Skład jest świetny i z ogromną przyjemnością zużyję ten produkt :)

BIAŁY JELEŃ Hipoalergiczny płyn micelarny -  11,90 zł / 200ml

Hipoalergiczny płyn micelarny Biały Jeleń to jeden z najnowszych produktów linii Łagodzenie i Nawilżenie. Dzięki zawartym micelom skutecznie oczyszcza skórę twarzy, oczu i ust z makijażu i wszelkich zanieczyszczeń zapewniając optymalny poziom nawilżenia. Czerwona koniczyna chroni przed działaniem promieni słonecznych a pantenol działa kojąco, łagodząc podrażnienia. Mocznik poprawia miękkość, jędrność i komfort skóry.
Produkt przeznaczony jest do skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Nie podrażnia oczu oraz może być stosowany przez osoby noszące okulary lub szkła kontaktowe. Formuła bez alergenów, parabenów, silikonów, alkoholu. Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.

Widzę, że marka Biały Jeleń rozszerza swój asortyment i w ich ofercie pojawił się nawet płyn micelarny. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi - skład jest OK, ale nie zrobił na mnie wrażenia ;)

 PAESE Odżywka do paznokci - 18 zł / 9ml

Zróżnicowana i szeroka gama odżywek marki Paese została przygotowana z myślą o paznokciach wymagających szczególnej pielęgnacji i odżywienia.

Produkt, który w tym pudełku najmniej mi się spodobał. Słaby skład, wątpie by w znaczny sposób odżywiał paznokcie… Może stosowaliście?

 YASUMI Clean & Fresh Silky Powder - 49 zł / 50ml

Puder do codziennego oczyszczania skóry przeznaczony do każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry.


Pierwszy raz o tym produkcie usłyszałam już dawno temu i bardzo mnie zaciekawił, ale szkoda było mi wydawać tyle pieniędzy i ryzykować, że u mnie się nie sprawdzi. Z tego powodu gdy zobaczyłam, że jest w tym pudełku to się bardzo ucieszyłam! :)

 LICHTENA Krem do skóry wrażliwej - 25 ml / 30 zł

LICHTENA krem to dermokosmetyk o aktywnym działaniu łagodzącym, przeznaczony do wrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry już od pierwszych dni życia. Dzięki właściwościom łagodzącym, tworzy barierę ochronną dla skóry dzieci, chroniąc ją przed zaczerwienieniem i podrażnieniem. Krem przeciwdziała podrażnieniom skóry pod wpływem czynników zewnętrznych i środowiskowych (takich jak rumień pieluszkowy) lub ewentualnym uszkodzeniem skóry w jej fałdach, które są bardziej wrażliwe na działanie potu.

Z opisu wynika, że to krem idealny na jesień/zimę. Dostępny w aptekach. Skład jednak mógłby być lepszy, obawiam się, że może mnie zapchać i powodować wypryski, więc lekko obawiam się go zastosować… Czy może mieliście okazję go testować?

 ISADORA Pomadka Perfect Moisture Lipstick - 55 zł / 4.5g

Kremowa pomadka dzięki zawartości olejków roślinnych intensywnie nawilża i pielęgnuje delikatną skórę ust. Zawarty w pomadce Pantenol chroni wargi przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych, nawilża, regeneruje, wygładza i ujędrnia. Dodatkowo kosmetyk ten pozwala skórze oddychać. Pomadka polecana jest dla osób z tendencją do wyschniętych i spierzchniętych ust. Zawiera również wosk Candelilla, i witaminę E. 

Otrzymałam brązowo-pomarańczowy kolor - jeszcze takiego w swojej kolekcji nie miałam, więc jestem ciekawa czy się z nim polubię ;) Co sądzicie?



JELID Chusteczki zmywające lakier z paznokci - 1 zł / 2szt.

Chusteczki do zmywania lakieru z paznokci JELID, to nowy produkt dedykowany pielęgnacji dłoni i stóp. Chusteczki JELID są produktem pozwalającym KAŻDEJ kobiecie w wieku 16+ na zachowanie komfortu nawet w stresującej sytuacji. Pakowane są indywidualnie w saszetkach, które nie zajmują wiele miejsca, a dzięki niskiej cenie są produktem nabywanym impulsowo, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będą potrzebne. 
Nie są produktem sezonowym, więc ich posiadanie wydaje się być koniecznym elementem wyposażenia każdej damskiej torebki. 1 chusteczka starcza na zmycie 10 paznokci, a dzięki zawartemu w składzie olejkowi kokosowemu, pozostawiają po użyciu przyjemny zapach. Nie zawierają acetonu. 

Kolejny produkt, który bardzo mi się spodobał! Jednorazowe chusteczki do zmywania lakieru sprawdzą się idealnie w podróży czy na co dzień, gdy lakier nam odpryśnie i nie będziemy mieli przy sobie zmywacza (bo kto nosi zmywacz w torebce? ;) Takie malutkie opakowanka możemy mieć zawsze w podręcznej kosmetyczce - super sprawa!

 GRATISY - prezent od Wibo:






Jak Wam się podoba październikowe pudełko ShinyBox? Mi ogromnie :) Większość produktów przypadła mi do gustu, a ilość gratisów zrobiła na mnie wrażenie! 



Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

source:
http://shinybox.pl/shinyclub/index/id/90
SHARE:

9 komentarzy

  1. Świetna zawartość !
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też posiadam! Najbardziej spodobały mi się te chusteczki do zmywania lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość. Jestem ciekawa tego płynu micelearnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nie mogę doczekać kiedy go przetestuję, ale najpierw muszę skończyć już rozpoczęty, by nie marnować produktu :)

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że to jedno z lepszych pudełek w ostatnim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz w pracy odpryskuje mi lakier, więc te chusteczki ze zmywaczem jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajne,ciekawe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie super pudełko :) dużo ciekawych produktów !! :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig