miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

LUTY w zdjęciach

Czyli jak wyglądał luty w obiektywie mojego aparatu i nie tylko! :)

Na naZDROWIEtv podałam Wam przepis na pyszną wegańską, raw czekoladę na Walentynki :)

Pierwszy raz spróbowałam batonów Zmiany Zmiany - Aloha - pycha, Kosmos - nie za bardzo mi skamował smakował ;)

W lutym padał śnieg chyba częściej niż w styczniu ;)

Wielkie płatki śniegu :)



Dostałam uroczy prezent od kochanej Joli - YouTube nas połączył! :)

Oryginalny pojemnik na mydło ;)

Ogromna kolejka po pączki w tłusty czwartek

Razem z Olą szukałyśmy wegańskich pączków, ale wszędzie były wykupione ;)

Tofurnik mniaaam

Makijaż za 50 zł :D


Wegański, raw burger ;)




Cudne kolory na niebie…

Piękne słońca z rana…

Mój ulubiony hummus!

Wegański deserek - jedno słowo do opisania: wow!

Jak Wam minął luty? :)

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter
SHARE:

12 komentarzy

  1. Rewelacyjne elementy wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojemnik na mydło, cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerabiasz zdjęcia w jakimś programie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na komórce w vsco :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, bo zdjęcia są przemiłe dla oczu! :)

      Usuń
  4. Proponuję jeszcze raz przeczytać i poprawić niektóre zdania, bo albo są literówki albo zjedzone słówka. Chyba się komuś spieszyło z wrzuceniem nowej notki :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! skąd masz ten futrzany kołnierz/szalik?:)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig