miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

KWIECIEŃ w zdjęciach

KWIECIEŃ w zdjęciach


surowe obiadki z Olą :*




najlepszy batonik jaki w życiu jadłam!

podkradłam róże Mamie :)


ukochana endermologia!

z Olcią!


wielkie, zmutowane truskawy z Hiszpanii ;) nie umywają się do tych polskich niestety…

ukochana Brodnica

batonik z Biedry całkiem ok!

Ten już bleee ;)

Moja!

Antyki…

Przepiękne antyki!



Po strzyżeniu…

Ubezpieczenie na podróż trzeba wykupić…

Ulubione zakupy…


spotkanie beGlossy

świetne warsztaty!



mój pierwszy surowy makowiec - wszyscy się zachwycali :)

pięknie pachnące hiacynty

ulubione wegańskie obiadki

hybrydy! jeszcze bałam się ich użyć ;)

przemiły prezent od Olci :* dziękuję! :)




wiosna!


pakowanie do Los Angeles na miesiąc w tą małą walizeczkę :)

ostatnia endermologia ahh


Więcej zdjęć z LA już niedługo :))


Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter
SHARE:

15 komentarzy

  1. Piękne są te zdjęcia!
    Uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne meble, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny post!
    bardzo lubie takie mixy

    ~~~~~~~~~~>>>>>
    Zapraszam na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) uwielbiam antyczne meble ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy kobieta w ciąży widzi zdjęcia jedzenia, to się ślini do monitora :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję dziewczyny za przemiłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiszesz proszę gdzie kupiłaś te pokrowce do pakowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wdzięczna :)

      Usuń
    2. są z tego haulu: https://www.youtube.com/watch?v=IvMIB3Glqxc :)

      Usuń
  8. Skad ten kapelusz? Super zdjecia<3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te czarne spodnie ze zdobieniami na kolanach! gdzie kupiłaś?:) musiały mi umknąć w jakimś haulu

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig