miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Pędzle Nanshy - wegańska nowość na polskim rynku!

Pędzle Nanshy - wegańska nowość na polskim rynku!


Nanshy dopiero weszła na polski rynek, ale od kilku lat jest wiodąca na rynku w Wielkiej Brytanii firmą zajmującą się dystrybucją akcesoriów do wizażu, sprzedażą materiałów kosmetycznych oraz pielęgnacyjnych.

Niedawno otrzymałam propozycję przetestowania tych pędzli i się na nią zgodziłam, ponieważ polityka marki bardzo mi się spodobała (firma wspiera działania przeciwko przemocy nad zwierzętami), a same pędzle robią świetne wrażenie.

Pędzle są dostępne w różnych wersjach kolorystycznych. Są wykonane wyłącznie z włosia syntetycznego. Stosunek ceny do jakości jest zadowalający.

Produkty Nanshy są dostępne: [tutaj] i [tutaj].


W paczce znalazłam również gąbeczkę typu BeautyBlender :)


Skusiłam się również na etui do przechowywania i transportowania pędzli
do kupienia - [tutaj]




Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

source:
SHARE:

4 komentarze

  1. Strasznie chciałabym je mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie sprawić takie pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządne pędzle. Przydałyby mi się :)

    Pozdrawiam,
    http://www.vanillamadness.com/biala-koronkowa-sukienka-i-skorzana-kurtka/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pędzle ! mam zestaw do makijażu oka oraz gąbeczkę. i śmiało mogę polecić :)

    http://kobiecyklimat.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig