miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Zdrowotny HAUL z iHerb.com - lipiec 2015

Zdrowotny HAUL z iHerb.com - lipiec 2015



Now Foods, Nutritional Yeast Flakes, 10 oz (284 g)
[do kupienia tutaj]
Płatki drożdżowe to mój niezbędnik! Te jako jedne z nielicznych mają odpowiednią dawkę witamin z grupy B, więc nie muszę się martwić o dodatkową suplementację np. wit. B12
Nie tylko są niezwykle ważne dla zdrowia i odżywcze to jeszcze cudownie smakują i świetnie dopełniają smak posiłku :) Polecam!



California Gold Nutrition, Organic Acai Powder, 8 oz (227 g)
[do kupienia tutaj]
Jagody Acai są superfood, więc są wypakowane w antyoksydanty i inne niezwykle odżywcze składniki. Uwielbiam robić sobie Acai Bowl i dodawać ten proszek do smoothie - dla podkręcenia smaku i wzbogacenia właściwości odżywczych.




Country Life, Maxi Hair Plus, 120 Veggie Caps
[do kupienia tutaj]
Już wcześniej stosowałam ten suplement i byłam bardzo zadowolona, więc wróciłam do niego, by poprawić wygląd moich włosów i pobudzić je do wzrostu :)




Edward & Sons, Let's Do Organic, 100% Organic Toasted Coconut Flakes Unsweetened, 7 oz (200 g)
[do kupienia tutaj]
Pyszna i zdrowa przekąska! Planuję również zrobić z tymi płatkami/czipsami kokosowymi różne desery i masło :)




iHerb Goods, Stainless Steel Tea Infuser
[do kupienia tutaj]
Kupiłam kolejną sztukę tego zaparzacza, bo go po prostu… uwielbiam! Najlepszy jaki w życiu używałam, a sporo już przetestowałam i wszystkie inne mnie zawiodły. Nawet sproszkowane zioła nie przejdą przez te drobne dziureczki, a wielkość zaparzacza sprawia, że mogę zaparzyć również mocny napar. Po zaparzeniu mogę bez problemu wyjąć zaparzacz i włożyć do przykrywki, więc nic się nie pobrudzi - polecam z całego serca!

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter


SHARE:

3 komentarze

  1. Naprawdę ciekawe suplementy, ale dla mnie kojarzą się one z mięśniakami z siłowni i po prostu nie mogę uwierzyć, że mogą być smaczne! Muszę się przekonać :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpie, by "mięśniaki z siłowni" stosowali powyższe suplementy ;) hehe

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje zakupy z iherb, zawsze pokazesz cos ciekawego, moja lista sie zapelnia i zawsze cos sobie zamowie :) uwielbiam ten sklep! DZIEKI TOBIE :D

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig