miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

ShinyBox wrzesień 2015 - BEAUTY & THE BOX

ShinyBox wrzesień 2015 - BEAUTY & THE BOX





naturalny olejek do twarzy
uwielbiam olejki do twarzy i ciała, więc bardzo się cieszę, że będę mogła go przetestować :)


peeling do ciała
kolejny ciekawy produkt z przyjemnym składem!


krem pod oczy
dzięki odpowiedniej diecie nie mam już problemów z sinymi cieniami i workami pod oczami, ale przetesuję i ten kosmetyk


serum do paznokci
krem do rąk mi wystarcza, a od kiedy używam hybryd moje paznokcie są w całkiem dobrym stanie - zaskakujące, co? ;) lepszy niż przy stosowaniu zwykłych lakierów do paznokci!

płyn do higieny intymnej
dobry skład, rewelacyjne opakowanie - uwielbiam opakowania z pompką :)


balsam w sprayu
nie dla mnie, wolę olejki :)



Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

3 komentarze

  1. oooo ten balsam w spreju widziałam na reklamie i strasznie mnie ciekawił, wypróbowałaś chociaż czy oddałaś już komuś? Bo jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig