miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

Herbaciany Q BOX - moja opinia

Herbaciany Q BOX - moja opinia



Do tej pory korzystałam tylko z kosmetycznych pudełek subskrypcyjnych, ale tym razem postanowiłam sprawdzić coś innego - herbaciane pudełko.

Jako, że uwielbiam pić herbaty to może w końcu uda mi się regularnie zużywać produkty z pudełek ;) Nie ukrywam, że mam z tym problem...



W środku znalazło się 5 różnych herbat i zaparzacz do herbaty. Z zaparzacza nie będę korzystać, bo mój z iherb jest o wiele lepszy i wygodniejszy ;)



Herbaty mają ciekawe i naturalne składy - to dla mnie bardzo ważne. Herbata musi być dobrej jakości - żadne chemicznie aromatyzowane herbaty mnie nie przekonują.



Skusilibyście się na taki box?

Moje kanały YouTube: JULIA YouTubeJULtube i naZDROWIE
Zapraszam na moją stronę Facebook, Instagram i Twitter

SHARE:

4 komentarze

  1. To coś dla mnie,uwielbiam herbaty !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że tak :)) nie słyszałam o herbacianym box'ie, mama chyba by go pokochała xD

    OdpowiedzUsuń
  3. z miłą chęcią ;) uwielbiam herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie herbaty dostałaś? z jakim składem? gdzie polecasz kupować herbaty? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig