miło Cię tutaj widzieć 👋🏻

RECENZJA Maska Alterra Granat i Aloes


Postanowiłam zrecenzować moją ulubioną maskę do włosów, która pojawiła się w mojej kosmetyczce niedawno, ale pokochałam ją od pierwszego użycia!


Opis producenta: Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.


Skład INCI i analiza składu: 
Aqua - woda.
Alcohol - naturalny konserwant, pozwala olejom oraz ekstraktom działać lepiej i głębiej.
Cetearyl Alcohol - emolient tłusty, tworzy film, który zatrzymuje wilgoć, zmiękcza i wygładza włosy.
Stearamidopropyl Dimethylamine - składnik pochodzenia roślinnego, zmywalny wodą, zastępuje silikon.
Glycerin - gliceryna, humektant, działanie nawilżające.
Glycine Soja Oil - olej sojowy, emolient, bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminę E, nawilża.
Sodium Lactate - hydrofilowa substancja nawilżająca.
Punica Granatum Seed Oil -  olej z pestek granatu, odżywia, chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Butyrospermum Parkii Butter - masło Shea/Karite, nawilża i zmiękcza włosy.
Carthamus Tinctorius Oil - olej z nasion krokosza brawierskiego, emolient, kondycjonuje, zmiękcza i wygładza, tworzy delikatny film zabezpieczający powierzchnię skóry/włosa zapobiegający nadmiernemu odparowywaniu wody.
Ricinus Communis Oil - olej rycynowy.
Punica Granatum Extract - ekstrakt z owocu granatu, stanowi naturalny filtr przeciwsłoneczny, nawilża i odżywia.
Aloe Babadensis Extract -  ekstrakt z aloesu, nawilża.
Acacia Farnesiana Extract - ekstrakt z akacji, regeneruje.
Panthenol - prowitamina B5, nawilża i wygładza, ma zdolność wnikania wgłąb skóry/włosa.
Panthenyl Ethyl Ether - też jest to pantenol i ma te same właściwości co powyższy składnik.
Lauroyl Sarcosine - substancja myjąca.
Hydroxyethylcellulose - zagęstnik, regulator lepkości, stabilizator.
Tocopherol - witamina E, przeciwutleniacz.
Helianthus Annuus Seed Oil - olej z nasion słonecznika, zmiękcza, nawilża i wzmacnia włosy oraz skórę.
Ascorbyl Palmitate - przeciwutleniacz, chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Parfum - zapach.
Linalool - imituje zapach konwalii, składnik kompozycji zapachowej (potencjalny alergen).
Limonene - imituje zapach skórki cytrynowej, składnik kompozycji zapachowej (potencjalny alergen).
Geraniol - składnik olejków eterycznych, zapachem przypomina pelargonię (potencjalny alergen).
Citronelloll - imituje zapach róży, składnik kompozycji zapachowej (potencjalny alergen).
Citral - składnik kompozycji zapachowej.

Cena: 150ml za ok. 10 zł, w promocji ok. 6 zł

Dostępność: Rossmann

Moja opinia: Maska ma świetny skład i już po pierwszym użyciu widziałam efekty na włosach. Nie obciąża ich - oczywiście stosowana w odpowiedni sposób. Ma przyjemną, gestą konsystencję - nie ścieka z włosów. Jeśli chodzi o zapach to bardzo mnie oczarował, nie mogę przestać się nim zachwycać! Jednak jest on dosyć mocny i wiem, że nie każdemu może przypaść do gustu. Opakowanie na plus - estetyczna tubka z wygodnym aplikatorem.

Jak stosuję produkt: zawsze po olejowaniu nakładam i rozczeruję maskę na mokrych włosach, a następnie zostawiam na ok. 20 minut, później spłukuję i myję normalnie włosy.
SHARE:

9 komentarzy

  1. Muszę ją w końcu wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno była w rossmannie na promocji, nie wiem czy jeszcze jest, ale cena o 50% niższa :)

      Usuń
  2. Ej a ten cetearyl alcohol to wreszcie jest ten zły alkohol czy jednak dobry?. Bo z tego co wiem co wszystkie alterry zawierają jakiś alkohol i wysuszają włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry, jest to alkohol tłuszczowy i ma jak najbardziej pozytywne właściwości :)

      Usuń
  3. mi akurat nie podpasowała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy pisali, ze wysuszyła im włosy :( Tobie też? ja stosuję ją tylko na oleje i nie częściej niż raz w tygodniu, więc może dlatego się sprawdza…

      Usuń
  4. Mam tą maskę i jestem niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam! Żadna maska tak dobrze się u mnie nie sprawdziła. nawet te z Kallosa nie działają tak dobrze na moje włosy jak ta, a kupiłam całkiem przypadkowo, bo na wyjeździe potrzebowałam czegoś do włosów, bo zapomniałam. Jakoś nie lubię odżywek, więc maski nakładam na chwilkę i traktuje je tak samo jak odżywki, więc kupiłam tą, a jeszcze ta cena była powalająca i po użyciu byłam w szoku! Nawet mój chłopak zauważył różnice! :D

    OdpowiedzUsuń

© julia caban | Blogger Template Created by pipdig